2013. július 12., péntek

Túl az Üveghegyen...

 Egy barátom jóvoltából tegnap a Gerecse egy olyan arcát ismerhettem meg, amilyennek én még nem láttam. Az én Gerecsém magas, sűrű erdővel borított. Itt viszont gyönyörű dombok és völgyek váltakoztak, ahol a réteket napraforgóval megbolondított kamilla borítja, s felette csapatokban portyáznak a gyurgyalagok, az úton búbos bankák cikáznak és persze nem hiányoznak az őzek sem. Különös érzés volt innen szemlélni, ahogyan a nap lassan a távolban átbukik az "én Gerecsém" lankáin. Köszönet az élményért!











10 megjegyzés:

  1. Nálam ebből a dózisból a tűzfejű bubik a legnyerőbbek! A többi is tetszett!
    Üdv!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hogy benéztél! Több idővel tán jobbakat is lehetett volna lőni, de nekem nagyon nagy élmény volt!

      Törlés
  2. GYönyörű..... és el is vittél azonnal egy mesevilágba. Imádom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, Klau, hogy tetszik és átjött a mesevilág élménye! :)
      Köszönöm, hogy itt jártál!

      Törlés
  3. Szépek, mint mindig. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, Tomi örülök,hogy itt (is) látlak! :)

      Törlés
  4. Álomszép.....Még sohasem láttam ilyen párosítást...fehérben a sárga(kamilla)...és a fehér szűziességében fejét felemelő különleges napraforgó...a maga méltóságával. ennek a mezőnek még az illata is átjön a képen..a gyógyító kamilla testnek és léleknek..köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a látogatást és a kedves gondolatokat! :)

      Törlés
  5. Nagyon szép képek! Örülök, hogy láthattam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Katalin, én örülök, hogy benéztél! :)

      Törlés